[prima pagina][adauga rss] Lista site-uri inscrise
pag 1   pag 2    pag 3    pag 4    pag 5    pag 6    pag 7    pag 8

cpanel



Va putem oferi pachetul nostru promotional cotat la 1500 ron  format din : -          Domeniu .ro (pe viata ) -          Hosting gratuit pe viata (1500 MB de spatiu pe disc si banda de 100 GB , PHP si MySQL ,Ftp, cPanel si 10 conturi email personalizate ) -          Optimizare SEO + inscriere in motoare de cautare (Optimizarea este [...]
Sursa :http://www.mina-promotional.ro


WebHosting | Web Hosting | IRC Hosting | psyBNC | Domains | Register Domains | Dedicated Server | VPS | Virtual Private Servers | Co-Locatin | Hosting | Web Deisgn | Design | Free DNS | DNS Manager | cPanel | WHM | Web Host Manager | DNS
Sursa :http://www.etopsites.ro


Gazduire Web Gazduire.Com.Ro aduce in premiera pe piata romaneasca de servicii online gama completa de facilitati hosting premium la preturi absolut unice.Doar aici gasesti Gazduire Web de la 1 Ron/luna si ai acces la cPanel, Fantastico, Site Builder PRO si Web Mail. Ai Viteza - Securitate - Asistenta la CEL MAI BUN PRET DIN ROMANIA!!!
Sursa :http://www.paginieuropene.ro




- dezvoltarea de aplicatii interactive - cunostinte foarte bune php / mysql / javascript - experienta in dezvoltarea si/sau customizarea unei platforme cms (joomla, wordpress, drupal, etc..) - experienta in dezvoltarea si/sau customziarea unei platforme e-commerce (magento, oscommerce, etc…) - experienta in administrarea domeniilor (ssh, dns, apache, cPanel, Plesk,etc..) - implementarea de APi-uri in cadrul [...]
Sursa :http://www.officejobs.ro


Pentru filtrarea mesajelor de tip spam cPanel foloseşte SpamAssassin, un filtru antispam open source scris în Perl care foloseşte o colecţie de teste pentru identificarea şi marcarea acestora. Pentru activarea şi configurarea filtrelor SpamAssassin va trebui să intrăm în cPanel, secţiunea Mail->SpamAssassin: În pagina de configurare avem trei zone. Prima dată avem o zonă în care putem activa sau dezactiva SpamAssassin: Ca să funcţioneze filtrele antispam, va trebui să dăm click pe "Enable SpamAssassin", dacă mesajul afişat este "SpamAssassin is currently Disabled." După activare avem posibilitatea să setăm o limită pentru ştergerea mesajelor marcate ca spam. SpamAssassin va verifica orice mesaj primit şi pentru fiecare neregulă găsită va da un anumit punctaj care se adaugă la scorul final. În zona de filtrare putem activa posibilitatea de ştergere automată a mesajelor care au un scor mai mare decât limită impusă: Pentru a activa sau dezactiva această opţiune (Auto-Delete Spam) alegem în partea stângă scorul limită după care dăm click pe butonul "Auto-Delete Spam". O valoare de 5 este în general echitabilă. Sunt foarte puţine mesaje legitime care au un scor mai mare de 5. Dacă doriţi dezactivarea acestui serviciu, daţi click pe butonul din dreapta, Disable Auto-Delete Spam. Ultima zonă din pagina de configurare ne oferă posibilitatea unor setări adiţionale cum ar fi setarea unor adrese whitelist, adrese care nu vor fi trecute prin filtrul antispam, setarea de adrese blacklist care vor fi rejectate întotdeauna sau setarea unui scor peste care mesajul va fi marcat ca spam. Pentru a ajunge pe pagina acestor setări dăm click pe butonul Configure SpamAssassin: În pagina următoare vom avea opţiunea de blacklist: În fiecare câmp poate fi trecută o adresă de mail sau un domeniu care dorim să îl blocăm. De exemplu, putem bloca adresa spamer@exemplu.ro sau, dacă dorim să blocăm întreg domeniul, putem trece *@exemplu.ro - semnul * înlocuieşte orice şir de caractere. Următoarea opţiune setează limita peste care un mesaj va fi marcat ca spam. Limita funcţionează ca în cazul funcţiei "Auto-Delete Spam" cu menţiunea că un mesaj va fi procesat după nişte reguli setate la nivel de server - de obicei subiectul mesajului este modificat pentru a fi prefixat de "***** SPAM *****" sau mesajul este salvat într-un folder anume. Pentru o mai mare flexibilitate SpamAssassin permite setarea unui scor personalizat pentru anumite reguli, care pot fi menţionate în formularul următor: De exemplu, dacă dorim să dăm un punctaj de 0.5 pentru mesajele care au data setată în viitor (metodă folosită de spameri pentru ca mesajul să apară printre primele în Inbox) setăm următoarea regulă: FORGED_MUA_OUTLOOK 0.5. Ultima setare care o putem face este setarea unor adrese care nu vor fi filtrate niciodată (whitelist): Formatul este acelaşi ca în cazul adreselor blacklist. Dacă dorim ca mesajele de la adresa contact@exemplu.ro să nu fie filtrate de SpamAssassin, vom adăuga în secţiunea de whitelist adresa de mail contact@exemplu.ro sau *@exemplu.ro pentru a corespunde tuturor adreselor primite de pe domeniul exemplu.ro. Articol original: Activare şi configurare SpamAssassin.
Sursa :http://itspark.ro


Dacă vă ocupaţi de dezvoltarea siteurilor sigur vi se întâmplă să trimiteţi mailuri din cadrul unui script PHP. O problemă des întâlnită este faptul că mesajele livrate nu ajung în Inbox, cum ar trebui să ajungă în mod normal, ci ajung în Spam sau Bulk sau, în cazuri mai grave, nu ajung deloc. Motivul pentru care mesajele nu sunt livrate în Inbox este detectarea mesajului ca Spam de către filtrele antispam. Ca să putem evita problema, să vedem mai întâi cum funcţionează un filtru antispam. Când un mail ajunge pe serverul destinatar filtrele antispam, de obicei SpamAssassin, verifică mesajul. În general când se trimit mesaje de tip spam sunt câteva elemente care se repetă cum ar fi rescrierea headerelor, existenţa unor cuvinte sau şiruri de caractere (ex. Viagra), mascarea expeditorului etc. Pentru fiecare din aceste elemente, în funcţie de frecvenţă acestora în majoritatea situaţiilor, mesajul primit va primi un "spam score". După ce mesajul a trecut de toate filtrele este calculat un "spam score" în funcţie de punctele obţinute la fiecare verificare iar dacă acest "spam score" este mai mare decât limita impusă în configurare mesajul este şters sau marcat ca spam. Pentru a evita situaţiile de genul acesta putem urma câteva mici reguli care cu siguranţă vor mări considerabil rata de livrare a mesajelor: verificaţi regulat blacklisturile pentru ca IP-ul de expediere să nu fie listat; evitaţi expedierea de mesaje nesolicitate; nu trimiteţi fişiere executabile care pot fi considerate periculoase; folosiţi pentru expediere un cont cu autentificare, nu funcţia mail(); nu rescrieţi headerele; activaţi pentru livrarea de mesaje DomainKeys şi SPF. Regulile de mai sus sunt cele mai importante pentru evitarea marcării mesajelor ca spam. Mai jos încerc să detaliez fiecare regulă în parte. Verificaţi blacklisturile La nivel de server administratorii obişnuiesc să activeze ca filtru antispam verificarea blacklisturilor. Dacă de pe o adresă IP se trimit foarte multe mesaje nesolicitate utilizatorii pot forwarda aceste mesaje către SpamCop sau alte blacklisturi care vor include adresa IP a expeditorului ca fiind abuzivă. Când un mesaj ajunge la adresa destinaţie se verifică adresă IP a expeditorului şi a serverului care a trimis mesajul. Dacă vreunul din aceste IP-uri apare într-un blacklist, mesajul primeşte un "spam score" mare şi implicit cresc şansele ca la sfârşitul verificării să fie considerat ca spam. Pentru a evita această situaţie verificaţi IP-ul de pe care mesajele urmează să fie transmise, şi IP-ul serverului de mail dacă este diferit de serverul de rulare. Dacă vreunul din IP-uri apare ca fiind abuziv contactaţi firma care administrează reţeaua sau serverul de hosting. Dacă nu se poate, cum e în cazul UPC care nu obişnuieşte să verifice şi să delisteze IP-urile, intraţi pe siteul fiecărui blacklist şi încercaţi să remediati problema. De obicei un IP se delisteaza ca urmare a unei cereri trimisă printr-un formular. Blacklisturile existente sunt multe şi e greu să le urmăriţi pe toate. Pentru a simplifica lucrurile obişnuiesc să folosesc două site-uri care verifică o adresă IP în mai multe blacklisturi: DNSBL.info şi Robotex.com. Evitaţi expedierea de mesaje nesolicitate Pentru ca un IP să nu ajungă într-un blacklist e important ca destinatarul să nu forwardeze mesajul către unul din blacklisturi. Pentru ca destinatarul să nu expedieze mesajul într-un blacklist trebuie să vă asiguraţi că mesajele expediate nu sunt şi nu pot fi interpretate de destinatar ca fiind mesaje de tip spam. Astfel de situaţii se întâlnesc în cadrul firmelor care oferă pseudoservicii de SEO, firme care culeg de pe internet liste de mailuri iar apoi trimit mesaje către adresele respective sau vând baza de date cu adrese pentru ca efectele să fie suportate de cumpărător nu de ei. Mesajele expediate pot lua o formă legitimă dar practic orice persoană care primeşte în mail un mesaj nesolicitat de la o persoană sau firmă necunoscută care încearcă să îi vândă un produs sau un serviciu ştie că mesajul respectiv este unul nelegitim, un mesaj care nu i se adresează lui ca persoană sau firmă ci e un mesaj trimis la grămadă în speranţa câştigării clienţilor. Chiar dacă un mesaj poate fi compus în aşa fel încât să arate ca un mesaj legitim, majoritatea destinatarilor sunt capabili să facă diferenţa dintre un mesaj care îi este adresat şi un mesaj general formulat la derută. Deci, dacă aveţi de trimis mesaje, asiguraţi-vă că sunt mesaje legitime care nu pot fi interpretate ca spam. Nu trimiteţi fişiere executabile Se întâmplă uneori ca un mesaj spam să conţină cod executabil care urmează să lanseze un atac asupra sistemului gazdă. Drept urmare majoritatea sistemelor antispam oferă un "spam score" mare pentru mesajele care conţin fişiere cu extensiile exe, bat, msi, eml etc. Un mesaj cu una din aceste extensii este un mesaj care are posibilitatea de a face rău şi implicit trebuie evitat. Ca soluţie puteţi arhiva mesajele în .zip, .rar sau .tgz. Astfel mesajele nu mai pot fi executate deci nu prezintă pericol. O altă soluţie care este mult mai eficientă pentru că trece şi de filtrele care scanează în interiorul arhivelor este să nu ataşaţi deloc fişierele executabile ci doar un link de download. Uploadati fişierul pe un site gen FileHost sau upload.ro.im. Uploadând fişierele pe un server extern filtrul de mail va ignora fişierul iar mesajul nu va fi marcat ca spam. Folosiţi un cont cu autentificare Pentru a expedia un mesaj din PHP majoritatea persoanelor preferă funcţia mail() care e foarte uşor de folosit. Funcţia mail() are două probleme. Prima este că trimite mesajele folosind utilizatorul sub care rulează serverul web, nobody, care de multe ori creşte "spam score-ul" final. A doua problemă este că adaugă anumite headere prin care anunţă destinatarul că mesajul a fost trimis de altcineva, iar adresa expeditorului real nu este una valabilă ceea ce din nou va creşte "spam score-ul" final. Pentru a rezolva problema puteţi folosi un script care livrează mesajele cu ajutorul unui cont SMTP. Cel mai bun expeditor de mesaje care l-am folosit până acum este Swiftmailer care poate fi configurat foarte uşor să folosească un cont de mail care îl puteţi crea din cPanel. Nu rescrieţi headerele O metodă de a detecta dacă un mesaj e spam este rescrierea headerelor. Dacă un mesaj este expediat iar utilizatorul injectează un header care să schimbe adresa expeditorului de exemplu, mesajul va primi înainte de livrare un header care să anunţe destinatarul de această modificare. Când filtrul antispam detectează aceste modificări va creşte "spam score-ul" mesajului final şi implicit va creşte şansele ca mesajul să fie considerat spam. De obicei headerele sunt suprascrise pentru a schimba expeditorul. Soluţia ar fi să folosiţi un cont SMTP pentru livrarea mesajelor. Când folosiţi un cont SMTP pentru expedierea mesajelor headerele vor confirma că expeditorul este proprietarul contului iar filtrele nu vor considera mesajul ca fiind spam. Activaţi DomainKeys şi SPF Dacă folosiţi cPanel ca sistem de gestiune a contului de hosting aveţi posibilitatea de a activa două metode suplimentare de autentificare a mesajelor, DomainKeys şi SPF: Atât DomainKeys cât şi SPF sunt metode de a identifica corect un mesaj bazându-se pe serviciul DNS. DomainKeys adaugă o înregistrare DNS care funcţionează în mod asemănător cu cheile publice/private în cazul criptării, înregistrare care poate fi folosită pentru identificarea corectă a expeditorului. SPF spre deosebire de DomainKeys nu oferă o identificare a contului ci afişează o listă de hosturi cărora li se permite livrarea de mesaje pentru domeniul în cauză. Articol original: Mailuri in Inbox, nu in Spam/Bulk.
Sursa :http://itspark.ro
Politica cookie